Lora Lossy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim incididunt ut labore, nostrud exercitation ullamco laboris.!

Angela Johny

Yorem delly dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, incididunt ut labore incididunt ut labore et dolore magna aliqua.!

Mark Clerk

Woram Losy dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. incididunt ut labore, quis nostrud exercitation ullamco laboris.!

Alex Damn

Palorm Roelm dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, incididunt ut labore sed do eiusmod tempor et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris.!

Our Blog

Apa Masalah FourFourTwo Siar Kenyataan Pasal Non-Malay Malaysia Team? @KhairyKJ

'Apa Masalah FourFourTwo Siar Kenyataan Pasal Non-Malay Malaysia Team? @KhairyKJ'





Sumber : 442[1]

Ini yang menjadi masalah. Kenapa tiba-tiba ada orang cuba timbulkan masalah ini. Hallo! Its all about Patriotism and Nationality. Malaysia tak beli pemain luar untuk main bola kat negara sendiri. 


Sudahlah ‘diusik’ pasal bangsa dalam bolasepak, diusik juga gelaran Harimau Malaya. Apa masalah? Cakap banyak tak guna. Keris tanya salah seorang daripada Ultras Malaya untuk jawab. 

Katanya :

Pendapat aku untuk tukar gelaran Harimau Malaya ke Harimau Malaysia adalah tidak wajar. Kita telah sinonim dengan gelaran Harimau Malaya. dengan gelaran sahaja sudah menjadikan pasukan itu gah dan garang untuk psyko pihak lawan. perkara melibatkan tidak racist nak mengatakan dalam team lebihnya bangsa melayu dari bangsa2 yang lain. 


Dimana situ yang terbaik maka itulah pemain yang dipilih untuk menyarung jersi kebangsaan. dari aspek lain mengatakan dengan gelaran Malaya ini akan menyisih penyokong erti lainnya masyarakat sabah dan sarawak. ianya tidak benar, dalam Ultras Malaya penyokong sabah dan sarawak sentiasa turun ke perlawanan Malaysia bergabung dengan semua negeri menjadi 14 dan satu2nya pemain ke 12 HARIMAU MALAYA. SELAMAYA SELAMANYA HARIMAU MALAYA, TAKKAN ADA TAKKAN ADA, HARIMAU MALAYSIA !

K7L : Jadi apa masalah?..
[2][3][4][5]


References

  1. ^ 442 (www.fourfourtwo.com)
  2. ^ (www.blogger.com)
  3. ^ (www.blogger.com)
  4. ^ (www.blogger.com)
  5. ^ (www.blogger.com)
LikeTweet

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Authorism Theme

Bob Olright

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.!

Karen Smith

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.!

Jessica Bankers

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.!

Johny Lora

4th one time fitness expert, wellness writer, personal trainer, group ex health coach. I am advocates of everything good in the fitness industry and of the people who make it great!

Imej tema oleh richcano. Dikuasakan oleh Blogger.